Monday, June 1, 2015

New Starts

Hello Gypsy,



Permulaan Baharu? ya aku cuba buat sesuatu yg lain. aku pernah ada blog sendiri yang mana terlampau banyak cerita perihal peribadi. which is sekarang ni aku kurang berminat untuk terlampau berkongsi - dia dah macam bukak aib sendiri pun ya jugak sebenarnya. maklumlah dulu blogging masa muda remaja banyak ke arah suka-suka dan entah apa apa - yang mana bila aku baca balik aku rasa nak termuntah dan terbayangkan penerimaan orang lain haha


aku suka travel, tapi bila dah jejak umur 20-an ni baru aku betul-betul cuba untuk melaksanakan hobi aku tu sebab family aku ni susah sikit nak lepaskan anak-anak berjalan tanpa sebab dan pengawasan. agak cemburu lah bila baca experience qi razali yang travel alone to europe masa umur belasan tahun (if im not mistake)


sebagai salam perkenalan amik ni sikit buat belanja celah gigi hehe
Kintamani, Bali - Oktober 2014




No comments:

(Part 2) Pengalaman Bersalin Anak Sulung, Hospital Kerajaan | Kelakar 😂 Dan Seram 👻

  Hi guys, Assalamualaikum, its me Nella, its been awhile since i last post an update here,  kalini aku nak sambung cerita pengalaman aku be...