Wednesday, June 17, 2015

TRAVEL #01 - PART 1/2 ; Universal Studios of Singapore

Assalamualaikum, hai :)


Ada apa dengan USS?
---ada globe dan ada perempuan acah acah pwinces---

sebenarnya aku bukannya jenis suka pergi tempat yang huha-huha ni, aku suka pergi tempat yang tenang sebab dapat menikmati indahnya ciptaan Allah, tapi sesekali pergi tempat huha ni boleh jerit puas-puas sampai nak terkeluar anak tekak haha


sejujurnya, sebenarnya yang benar benar belaka, tiada yang paling benar, aku dah pun 3 kali membazir pergi ke USS. ya TIGA kali. So, at which part did i say i hate those huha things? k seems like you guys can ignored jelah that phrases




MOMENT

November 2013 - cari gambar lama tapi tak jumpa pulak, so sad 
February 2014 - with girlfriends

June 2015 - with cousins & anon


maka cukuplah setahun sekali aku datang USS ni tanpa sedar dah confirm nak pergi baru perasan benda ni sebab seriously sangat best cuma a bit penat lah sebab kena beratur panjang almost 1jam setengah beratur and the games took about only 3 minutes approximately tu pun termasuk setup bagai hahaha but whatever aku tak pernah serik sebab kemungkinan besar bakal ada kunjungan ku yang keempat :p


to be continue ......... backpack to USS, Singapore :)

No comments:

(Part 2) Pengalaman Bersalin Anak Sulung, Hospital Kerajaan | Kelakar 😂 Dan Seram 👻

  Hi guys, Assalamualaikum, its me Nella, its been awhile since i last post an update here,  kalini aku nak sambung cerita pengalaman aku be...